Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Klassifikasjon
År
Noter Kunnskap om faget forbrukeratferd er avgjørende for alle bedrifter, offentlige institusjoner og organisasjoner som ønsker å lykkes med markedsføringen sin. Som markedsfører må du kjenne til hvorfor og hvordan kundene eller brukerne dine gjør sine valg. Forbrukeratferd er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi, sosiologi og sosialantropologi. Læreboken har en praktisk og moderne vinkling med spesielt fokus på temaer som bærekraft, samfunnsansvar, etikk og teknologisk utvikling. Boken inneholder også en rekke illustrerende eksempler fra markedsføringspraksis i Norge. Målgruppen for boken er først og fremst studenter innen økonomi og markedsføring, men den vil også være velegnet for markedsførere i praksis. Denne utgaven er oppdatert i tråd med tilbakemeldinger fra studenter og formidlere på relevante teorier knyttet til fagområdet. Det er inkludert nye tema som for eksempel kunstig intelligens, delingsøkonomi, valgarkitektur, dulting og showrooming. Den nye utgaven har også flere norske eksempler som illustrerer aktuelle temaer innen forbrukeratferd. En ny layout med blant annet definisjoner i margen skal gjøre det lettere å få oversikt over nøkkelbegreper, og innholdet i boken tydeliggjøres ved hjelp av flere figurer, tabeller og bilder.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002312nam 22003011 4500
*00135408
*008211217s2022 no ar 00nob 9
*019 $bl
*020 $a978-82-05-55874-8$bheftet
*025 $a9788205558748
*040 $aBokbasen AS
*0820 $a658.8342$zh$223/nor
*0821 $a658.8$zb$223/nor
*10010$aFagerstrøm, Asle$d1965-$jNO$0(NO-TrBIB)90847339$8m
*24510$aForbrukeratferd$cAsle Fagerstrøm, Ragnhild Eg, Magne Johannessen, Nina Vogt
*250 $a2. utgave
*260 $aOslo$bGyldendal$c2022
*300 $a344 sider$billustrasjoner$c26 cm
*520 $aKunnskap om faget forbrukeratferd er avgjørende for alle bedrifter, offentlige institusjoner og organisasjoner som ønsker å lykkes med markedsføringen sin. Som markedsfører må du kjenne til hvorfor og hvordan kundene eller brukerne dine gjør sine valg. Forbrukeratferd er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi, sosiologi og sosialantropologi. Læreboken har en praktisk og moderne vinkling med spesielt fokus på temaer som bærekraft, samfunnsansvar, etikk og teknologisk utvikling. Boken inneholder også en rekke illustrerende eksempler fra markedsføringspraksis i Norge. Målgruppen for boken er først og fremst studenter innen økonomi og markedsføring, men den vil også være velegnet for markedsførere i praksis. Denne utgaven er oppdatert i tråd med tilbakemeldinger fra studenter og formidlere på relevante teorier knyttet til fagområdet. Det er inkludert nye tema som for eksempel kunstig intelligens, delingsøkonomi, valgarkitektur, dulting og showrooming. Den nye utgaven har også flere norske eksempler som illustrerer aktuelle temaer innen forbrukeratferd. En ny layout med blant annet definisjoner i margen skal gjøre det lettere å få oversikt over nøkkelbegreper, og innholdet i boken tydeliggjøres ved hjelp av flere figurer, tabeller og bilder.
*70010$aEg, Ragnhild$d1981-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)9077036$8f
*70010$aJohannessen, Magne$d1958-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)6023771$8m
*70010$aVogt, Nina$d1968-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)1579001846880$8f
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening