Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Klassifikasjon
Serie
År
Noter Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001319nam 22002891 4500
*00135401
*008220214s2022 no ar 00nob 9
*019 $bl
*020 $a978-82-02-73843-3$bheftet
*025 $a9788202738433
*040 $aBokbasen AS
*0410 $anob$hnob
*0820 $a658.8$zh$223/nor/20230804
*10010$aHaus, Eirik$d1979-$jNO$0(NO-TrBIB)4097110$8m
*24510$aMarkedsføring på 1-2-3$cEirik Haus og Lars E. Olsen
*250 $a1. utgave
*260 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2022
*300 $a155 sider$billustrasjoner$c21 cm
*440 0$aPensum på 1-2-3
*520 $aMarkedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.
*70010$aOlsen, Lars E.$d1975-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)90336681$8m
*7400 $aMarkedsføring på en to tre
*90010$aOlsen, Lars Erling$zOlsen, Lars E.$jNO
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening