Forfatter
Tittel Hvorfor kjører pappa Porsche?: en innføring i forbrukeratferd
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
År
Noter Forord av Trond Blindheim
Folk er forskjellige, men det er likevel én ting som forener oss: Vi er alle forbrukere. Selv om forbruk er en stor del av livet vårt, er det de færreste som reflekterer noe særlig over det. Kanskje fordi motivene for forbruk er så komplekse? Selv den minste kjøpsbeslutning kan bli påvirket av en lang rekke faktorer. Et solbrillekjøp kan for eksempel være et resultat av herlig solskinn, gruppepress, en reklameplakat, et behov for å være trendy eller kanskje en god miks av alle disse. Gjennom seks kapitler blir vi kjent med faktorer som biologiske egenskaper, sosiale forhold, kulturelle forhold, forhold til medier, personlighet og til slutt beslutningene vi tar som forbrukere. Med denne kunnskapen vil du bli en mer bevisst forbruker, men du har også tatt et steg nærmere en karriere innen markedsføring. En god markedsfører bruker nemlig faget til å forstå hvordan vi opptrer som forbrukere, og hvorfor vi tar de beslutningene vi tar. Hvorfor kjører pappa Porsche? forklarer forbrukeratferd som fag på en konsis og enkel måte. Dette er en lettlest og god innføring for studenter som skal ta eksamen i faget, markedsførere i små og store bedrifter eller deg som vil lære litt om hva forbrukeratferd er.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002072nam 22002651 4500
*00133914
*008201105s2021 no ar 00nob 9
*019 $bl
*020 $a978-82-05-53442-1$bheftet
*025 $a9788205534421
*040 $aBokbasen AS
*0820 $a658.8342$zh$223/nor
*0821 $a658.8$zb$223/nor
*090 $c658.8$dN
*10010$aNjøten, Håkon$d1985-$jno$8m
*24510$aHvorfor kjører pappa Porsche?$ben innføring i forbrukeratferd$cHåkon Njøten ; illustrert av Rikke Runde
*250 $a1. utgave
*260 $aOslo$bGyldendal$c2021
*300 $a142 sider$billustrasjoner$c21 cm
*500 $aForord av Trond Blindheim
*520 $aFolk er forskjellige, men det er likevel én ting som forener oss: Vi er alle forbrukere. Selv om forbruk er en stor del av livet vårt, er det de færreste som reflekterer noe særlig over det. Kanskje fordi motivene for forbruk er så komplekse? Selv den minste kjøpsbeslutning kan bli påvirket av en lang rekke faktorer. Et solbrillekjøp kan for eksempel være et resultat av herlig solskinn, gruppepress, en reklameplakat, et behov for å være trendy eller kanskje en god miks av alle disse. Gjennom seks kapitler blir vi kjent med faktorer som biologiske egenskaper, sosiale forhold, kulturelle forhold, forhold til medier, personlighet og til slutt beslutningene vi tar som forbrukere. Med denne kunnskapen vil du bli en mer bevisst forbruker, men du har også tatt et steg nærmere en karriere innen markedsføring. En god markedsfører bruker nemlig faget til å forstå hvordan vi opptrer som forbrukere, og hvorfor vi tar de beslutningene vi tar. Hvorfor kjører pappa Porsche? forklarer forbrukeratferd som fag på en konsis og enkel måte. Dette er en lettlest og god innføring for studenter som skal ta eksamen i faget, markedsførere i små og store bedrifter eller deg som vil lære litt om hva forbrukeratferd er.
*70010$aRunde, Rikke$d1989-$eillustr.$jno$8f
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening