Vågsbygd videregående skole

Tilbakemeldinger
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Tilbakemeldinger
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.102 B
Klassifikasjon
Serie
År
  • 2018
Noter
  • Heftet undersøker hvilke former for tilbakemeldinger som virker læringsfremmende, og hvilke som ikke gjør det. Vi har med et fundamentalt didaktisk og klasseledelsesmessig begrep å gjøre, og viten om den nyere forskningen kan hjelpe oss med å presisere og integrere tilbakemelding i læreprosessene og i undervisningen. Bokens forfattere undersøker hvordan tilbakemelding kan få tilstrekkelig høy kvalitet, så den blir lærings- og utviklingsfremmende for elevene. De presenterer viten om tilbakemelding i forskjellige undervisningssituasjoner og konstellasjoner av aktører, herunder tilbakemelding fra lærer til elev, fra elev til lærer, mellom elever og elevens tilbakemelding til seg selv.
ISBN
  • 978-82-05-50772-2
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001934nam  22003611  4500
*00129369
*008180129s2018    no     ar         00nob 9
*019  $bl
*020  $a978-82-05-50772-2$bh.
*025  $a9788205507722
*040  $aBokbasen AS
*0411 $anob$hdan
*0820 $a371.1024$zh$223/nor
*0821 $a371.102$zb$223/nor
*090  $c371.102$dB
*096  $a371.102 B
*10010$aBærenholdt, Jørgen Ole$d1955-$jDK$0(NO-TrBIB)90304833$8m
*24010$aDet ved vi om feedback
*24510$aTilbakemeldinger$cJørgen Bærenholdt og Vibeke Christensen ; oversetter: Ane Sjøbu
*260  $aOslo$bGyldendal$c2018
*300  $a75 s.$bfig.$c21 cm
*440 0$aDette vet vi om
*520  $aHeftet undersøker hvilke former for tilbakemeldinger som virker læringsfremmende, og hvilke som ikke gjør det.  Vi har med et fundamentalt didaktisk og klasseledelsesmessig begrep å gjøre, og viten om den nyere forskningen kan hjelpe oss med å presisere og integrere tilbakemelding i læreprosessene og i undervisningen. Bokens forfattere undersøker hvordan tilbakemelding kan få tilstrekkelig høy kvalitet, så den blir lærings- og utviklingsfremmende for elevene. De presenterer viten om tilbakemelding i forskjellige undervisningssituasjoner og konstellasjoner av aktører, herunder tilbakemelding fra lærer til elev, fra elev til lærer, mellom elever og elevens tilbakemelding til seg selv.
*572  $aOmslagstittel: Tilbakemelding
*574  $aOriginaltittel: Det ved vi om feedback
*70010$aChristensen, Vibeke$d1966-$eforf.$jDK$0(NO-TrBIB)1522939203017$8f
*70010$aSjøbu, Ane$d1969-$eovers.$jSE$0(NO-TrBIB)6026881$8f
*7400 $aTilbakemelding
*90010$aBærenholdt, Jørgen$zBærenholdt, Jørgen Ole$jDK
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig (ikke til norgeslån) Skolebibliotek371.102 B