Vågsbygd videregående skole

Markedsføring og kommunikasjon på nett
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Markedsføring og kommunikasjon på nett
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 658.8 F
Klassifikasjon
År
  • 2017
Noter
  • Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? Hvordan skaper du bedre resultater for firmaet du jobber i, og hvordan dokumenterer du effekten av det du gjør? Kort sagt, hva må vi gjøre for å bli smartere bedrifter og markedsførere? Å skape resultater innen markedsføring og kommunikasjon krever i stadig større grad at vi tar i bruk digitale kanaler, både e-post, websider, blogger, Google, Facebook og andre sosiale medier. Det betyr også å benytte en rekke forskjellige virkemidler, som for eksempel videoproduksjon og innholdsmarkedsføring. Virkemidler finnes på forskjellige nivåer, fra de enkelte innholdskomponentene til de mer komplekse strategiene. Boken Markedsføring og kommunikasjon på nett utforsker alt dette, og på en slik måte at det setter deg som leser i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen jobb. Den henvender seg til alle som jobber med digital markedsføring og kommunikasjon i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen dette feltet.
ISBN
  • 978-82-02-51234-7
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001792 am  2200253   4500
*00128111
*008170210s2017    no     ar         00nob 9
*019  $bl
*020  $a978-82-02-51234-7 $bh.
*025  $a9788202512347
*040  $aBokbasen AS
*0820 $a658.872028546 $zh $223/nor
*0821 $a658.8 $zb $223/nor
*090  $c658.8 $dF
*096  $a658.8 F
*100 0$aFuru, Nina$d1962-$jn.$8f
*24510$aMarkedsføring og kommunikasjon på nett $cNina Furu
*260  $aOslo $bCappelen Damm akademisk$c2017
*300  $a261 s. $bkol. ill. $c24 cm
*520  $aHva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? Hvordan skaper du bedre resultater for firmaet du jobber i, og hvordan dokumenterer du effekten av det du gjør? Kort sagt, hva må vi gjøre for å bli smartere bedrifter og markedsførere? Å skape resultater innen markedsføring og kommunikasjon krever i stadig større grad at vi tar i bruk digitale kanaler, både e-post, websider, blogger, Google, Facebook og andre sosiale medier. Det betyr også å benytte en rekke forskjellige virkemidler, som for eksempel videoproduksjon og innholdsmarkedsføring. Virkemidler finnes på forskjellige nivåer, fra de enkelte innholdskomponentene til de mer komplekse strategiene. Boken Markedsføring og kommunikasjon på nett utforsker alt dette, og på en slik måte at det setter deg som leser i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen jobb. Den henvender seg til alle som jobber med digital markedsføring og kommunikasjon i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen dette feltet.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Skolebibliotek658.8 F