Forfatter
Tittel Utviklingsarbeid og endringsprosesser
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Serie
År
Noter Dette heftet viser hvordan skoler best mulig kan initiere og implementere skoleutvikling gjennom forskningsbasert kunnskap. Heftet beskriver hva som må gjøres for å få endringsprosessene til å bli en del av det daglige arbeidet. I alt endringsarbeid er en tydelig og støttende ledelse viktig. Ledelsen må holde fokus, etterspørre resultater og løpende følge opp prosessen for at endringsarbeidet skal lykkes. Heftet henvender seg til de aktørene på skolen som arbeider med å administrere og organisere endringsprosessene.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001438nam 22003011 4500
*00129086
*008111108s2012 no ar 00nob 9
*019 $bl
*020 $a978-82-05-42314-5$bh.
*025 $a9788205423145
*040 $aBokbasen AS
*0820 $a371$zh$223/nor
*090 $c371$dS
*096 $a371 S
*100 0$aSunnevåg, Anne-Karin$jNO$8f
*24510$aUtviklingsarbeid og endringsprosesser
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2012
*300 $a44 s.$bill.$c20 cm
*440 $aDette vet vi om
*520 $aDette heftet viser hvordan skoler best mulig kan initiere og implementere skoleutvikling gjennom forskningsbasert kunnskap. Heftet beskriver hva som må gjøres for å få endringsprosessene til å bli en del av det daglige arbeidet. I alt endringsarbeid er en tydelig og støttende ledelse viktig. Ledelsen må holde fokus, etterspørre resultater og løpende følge opp prosessen for at endringsarbeidet skal lykkes. Heftet henvender seg til de aktørene på skolen som arbeider med å administrere og organisere endringsprosessene.
*70010$aGuttorm Andersen, Pia$eforf.$jDK$8f
*70010$aKeeping, David$d1952-$eillustr.$8m
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening